Skip to main content
Beantwoord

Duo-sim, kun je deze tegelijkertijd gebruiken?

  • December 23, 2020
  • 3 reacties
  • 135 keer bekeken

Hallo, kan ik in mijn iPhone de E Sim gebruiken en de SIM card in m’n ipad steken om te interneten? En als ik dan internet kan ik dan nog gebeld worden ?

Beste antwoord door Roos79

@Wim2107 Nee als je E Sim activeert kan je geen duo Sim gebruiken

Verder is bij duo Sim 1 kaart actief dus of op de iPad of op de iPhone.

Niet beide gelijktijdig dat gaat niet werken helaas.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • December 23, 2020

@Wim2107 Nee als je E Sim activeert kan je geen duo Sim gebruiken

Verder is bij duo Sim 1 kaart actief dus of op de iPad of op de iPhone.

Niet beide gelijktijdig dat gaat niet werken helaas.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 23, 2020

jammer ;-(


  • Deelnemer
  • January 29, 2021

als je esim hebt op 061234578 en een fysieke sim op 0612345678 gaat dat inderdaad niet werken.

Ook niet als je het op je iphone op vliegtuigstand zet en op je ipad actief.

 

Esim is een andere registratie kennelijk en kan niet gebruikt worden naast traditionele simkaart nummer.