Skip to main content

kan ik in een winkel een duo simkaart ophalen?

 

Hallo @mausps ,

Ja, dat is mogelijk. 


Hoi @mausps. Welkom op het KPN Forum. Ik weet eerlijk gezegd niet of dit ook in een winkel kan. Wij hebben in ieder geval de mogelijkheid om een duo simkaart per post te versturen, misschien verstandiger in de tijd. Mocht je voorkeur daar naar uit gaan, dan hoor ik dat graag! 


Op de website staat : 

Simkaart in de winkel ophalen

Wil je direct een nieuwe simkaart? Hiervoor kun je ook terecht bij een van onze winkels, dan loop je bellend de winkel uit! Onze collega's helpen je graag om je gegevens over te zetten.

Een Duo simkaart is ook een simkaart. Er staat niet bij dat Duo Simkaarten niet in de winkel verkrijgbaar zijn.   

Wat is een Duo simkaart?

Een DUO simkaart bestaat uit twee simkaarten voor dezelfde aansluiting. Deze simkaarten kun je in verschillende toestellen plaatsen (bijvoorbeeld een mobiele telefoon en een carkit). Zo heb je twee toestellen waarop je met hetzelfde nummer bereikbaar bent, zonder dat je de simkaart over hoeft te plaatsen. 


Is het voor internet op je tablet? Dan is het waarschijnlijk veel handiger om de Hotspot van je telefoon (wifi verbinding) te gebruiken. De telefoon blijft dan beschikbaar voor bellen. Dat is met duosim niet het geval. Dan mag maar één van de apparaten aan staan. En...eerst de een uit voordat je de ander aanzet.

Een vriendin van mij doet het zo, met Hotspot, en dat werkt als een trein.


Hoi @mausps. Welkom op het KPN Forum. Ik weet eerlijk gezegd niet of dit ook in een winkel kan. Wij hebben in ieder geval de mogelijkheid om een duo simkaart per post te versturen, misschien verstandiger in de tijd. Mocht je voorkeur daar naar uit gaan, dan hoor ik dat graag! 

Hallo @Vikash , dat kan, zelf heb ik dat begin van het jaar gedaan voor onze 2 mobiele abo's bij de lokale KPN-winkel.

 


Bedankt voor jouw reactie @JanD, dan weten we nu zeker dat het kan. :blush:

@mausps Als je wilt dat ik een duo simkaart per post naar jou verstuurd, dan hoor ik het graag.


Bedankt voor de bevestiging @JanD.