Skip to main content
Beantwoord

Duo-simkaart werkt niet goed

  • February 11, 2019
  • 2 reacties
  • 215 keer bekeken

Ik kan wel bellen met beide toestellen, maar niet chatten. Is mijn tweede sim nog niet werkzaam als duo simkaart.
Hoe los ik dit op, want elke keer mijn chat opstarten is niet leuk.
Wie kan mij helpen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Jaap59 Je hebt als je duo-simkaart als zodanig bij ons hebt aangeschaft behoort dat uiteraard gewoon te werken. Het is wel zo dat je met een duo-simkaart slechts 1 toestel tegelijkertijd kunt kunt gebruiken. Verklaart dat hetgeen waar je tegenaan loopt, of begrijp ik je verkeerd?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 12, 2019
Hallo @Jaap59 Je hebt als je duo-simkaart als zodanig bij ons hebt aangeschaft behoort dat uiteraard gewoon te werken. Het is wel zo dat je met een duo-simkaart slechts 1 toestel tegelijkertijd kunt kunt gebruiken. Verklaart dat hetgeen waar je tegenaan loopt, of begrijp ik je verkeerd?

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 12, 2019
Ja, maar omdat het om chatten ging begreep ik de situatie niet goed. Door toevallig een kpn monteur tegen te komen vrieg ik dit even aan hem en hij zij dat het niet kon. Mits een speciaal app. Deze heb ik en het werkt dan wel, mits wifi mobiel aan staat.
Het heet tablet massenger. Nog geen ander gevonden die beter werkt.