Skip to main content

Goedemiddag, ik heb zojuist een bestelling gedaan (...) , en denk dat ik het niet goed begreep, ik heb een mobiel abonnement voor mijn (...) , en ik heb een losse ipad, doordat ik regelmatig 24 uurs dienst heb, wil ik een duokaart want ik moet steeds mijn ipadĀ ( een hotspot aanmaken ) met mijn telefoon om internet te krijgen, maar ik denk dat ik nu een verkeerde kaart hebt besteld, wilt u dit controleren

Ā 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Hi Leendert, welkom hier.Ā 

Ik zie de bestelling wel, kan alleen niet zien of het de duo is. Heb je deze inmiddels in huis? En is het de juiste? Anders kan ik dit alsnog voor je bestellen.Ā 


Dank voor je reactie, ik denk dat ik het fout hebt gedaan, en ga wel as zaterdagochtend even langs de winkel in Midddenwaard Heerhugowaard. Ik vermoed dat ik een nieuwe simkaart hebt ipv duokaart


Dat vermoeden heb ik ook, ik kan anders ook de juiste nasturen. Dan heb ik nog wel je gegevens nodig.Ā Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?Ā 


@Leendert2504,Ā ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.Ā