Skip to main content
Beantwoord

E-mail notificaties over factuur stoppen

• March 23, 2021
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Hoe kan ik de e-mail notificatie stoppen als er weer eens een maand om is en de rekening eraan zit te komen. 
sommige vinden dit misschien leuk/nuttig maar die rekening komt toch wel en afgeschreven wordt ie ook 

zou dit graag uit willen zetten 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi @Paul vingerhoets, ik kan hier met je naar meekijken. Je hebt zo te zien al veel gegevens in je forumprofiel staan. Zou je de laatste 3 cijfers van de IBAN er ook aan kunnen toevoegen bij "Persoonlijke opmerkingen” en daarna een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 24, 2021

Hoi @Paul vingerhoets, ik kan hier met je naar meekijken. Je hebt zo te zien al veel gegevens in je forumprofiel staan. Zou je de laatste 3 cijfers van de IBAN er ook aan kunnen toevoegen bij "Persoonlijke opmerkingen” en daarna een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Ingevuld

Jasper van KPN
Moderator

Bedankt voor de gegevens @Paul vingerhoets, ik heb het voor je bekeken. Die mail kan ik niet uitzetten, dit is de minimale optie die gekozen kan worden.