Skip to main content
Beantwoord

E-mailadres factuur wijzigen

• January 21, 2021
  • 6 reacties
  • 75 keer bekeken

Goedenmiddag,

Mijn vrouw kreeg de factuur van haar mobiele nr altijd op haar eigen emailadres.

Nu komt ook haar factuur binnen op mijn emailadres.

Kan niet vinden waar ik dat kan wijzigen. Via telefonische hulp wordt verwezen naar mijn kpn maar daar staat het niet in.

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door HermanHenk

Bart_z,

Dank je wel. We hebben al gebeld maar de dame aan de lijn zei dat zij dit niet kon doen.

We hebben het mobiele nummer van mijn vrouw nu losgekoppeld van de rest en mijn vrouw geeft het gekoppeld aan haar nieuw gemaakte kpnid.

Zoals de dame van KPN ons had verteld.

Is dit nu goed is niet. Ik weet het nu niet meer.

Groet HermanHenk.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 21, 2021

Hoi @HermanHenk, welkom. 

Dan staat het e-mailadres bij haar aansluiting niet meer goed. :( Ik wil je vragen haar te laten bellen met 0800-0402. Mijn collega kan dit dan wijzigen. Voor deze wijziging zijn namelijk extra verificatiestappen nodig die ik niet via het forum kan doen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 21, 2021

Bart_z,

Dank je wel. We hebben al gebeld maar de dame aan de lijn zei dat zij dit niet kon doen.

We hebben het mobiele nummer van mijn vrouw nu losgekoppeld van de rest en mijn vrouw geeft het gekoppeld aan haar nieuw gemaakte kpnid.

Zoals de dame van KPN ons had verteld.

Is dit nu goed is niet. Ik weet het nu niet meer.

Groet HermanHenk.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 24, 2021

Aha op die manier, dan moet het nu zo goed zijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 24, 2021

Alleen nu weet ik niet of zij nu gratis naar huis kan bellen of mij mobiel gratis kan bellen.

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 25, 2021

Zolang alle nummers onder het huishouden vallen. Dus ook als je er MB's mee kan delen kan je ook gratis onderling bellen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 25, 2021

Dank je wel Bart.👍