Skip to main content

Het bericht met de factuur van een van onze mobiele abonnementen wordt elke maand nog naar ons oude e-mailadres gestuurd. Hoe kan ik dat wijzigen?

Hallo @FamSpaans ,

Dat kan via Mijn KPN.

Als je inlogt met jouw KPN ID, en vervolgens ga je naar je profiel, dan kan je vervolgens kiezen voor ‘E-mailadres wijzigen’. Daar kan je het ingestelde e-mailadres zien en aanpassen. Laat je weten of je het hebt gevonden en of het is gelukt?


Hallo Noordzee

 

Die stap is bekend. In mijn profiel staat het juiste e-mailadres. Er zijn twee mobiele telefoonabonnementen gekoppeld aan mijn profiel. Een e-mail met de factuur van een abonnement wordt wel naar het nieuwe e-mailadres gestuurd. De factuur van het andere abonnement wordt naar het oude e-mailadres gestuurd. In mijn profiel ziet ik geen mogelijkheid dit te wijzigen.

 


Ok, 

Kun je dat andere abonnement niet zelf koppelen in Mijn KPN? (Via producten toevoegen) 


Hoi Fam Spaans, welkom! Is dat tweede abonnement wel gekoppeld aan dit KPN ID? Zo niet, dan doet het wijzigen van het mailadres in je MijnKPN daar ook niets voor. Je zult in dat geval dan ook eerst dat abonnement moeten koppelen zoals Noordzee al aangeeft. 

 

Als het wel al gekoppeld is, dan gaat er ergens iets niet goed. Vul in dat geval je forumprofiel in met de gegevens van het abonnement waar de factuur niet goed binnenkomt. Vermeld dan even, in het veld ‘persoonlijke opmerking’ wat het mailadres zou moeten zijn. 


Hallo Erik, bedankt voor je reactie. Ik heb het forum profiel ingevuld. Ik hoop dat het emailadres op deze manier aan kan worden gepast.

 

Vriendelijke groet,

Fam Spaans


Dank je, Fam Spaans! Ik heb het hier nu voor je gewijzigd naar het adres dat je in je profiel benoemde :)