Skip to main content
Vraag

E-sim activatie: oude SIM geblokkeerd, e-sim werkt niet en geen bevestiging e-mail – wat nu?

• September 19, 2025
  • 6 reacties
  • 31 keer bekeken

Ik zit in het esim proces.
cent overgemaakt. alles goed, maar wit scherm en geen email

De oude simkaart werkt nu niet meer

ik probeer op app in te loggen. Dat moet met sms verificatie. Maar die kan ik niet ontvangen
ik vraag hulp op de site, maar dan kan alleen telefonisch en ik kan niet bellen.
Wat nu?

6 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@tvr750 

Welkom op de community van KPN.

Het beste (en dat is tevens ook mijn advies) kun je even langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs gaan, zodat een medewerker zorg kan dragen dat de eSIM op jouw smartphone gaat werken.
Want zelf loop je nu vast, en zijn er geen andere opties meer.

De medewerker van de KPN winkel kan jouw hierbij helpen, en dus zorgdragen dat de eSIM gedownload en geactiveerd wordt op jouw smartphone, zodat je weer bereikbaar bent op je vertrouwde 06-nummer.

Daarna kun je ook weer inloggen op Mijn KPN vanachter een laptop of PC, en natuurlijk de Mijn KPN App.

Op zaterdag zijn vrijwel alle KPN winkels geopend, en op zondag is dat alleen in de grote steden.
Als je op de groene link bovenaan mijn reactie klikt, kun je met jouw woonplaats of postcode zien welke winkels er in de buurt zitten (inclusief de openingstijden).

Vergeet niet je geldig legitimatiebewijs mee te nemen naar de winkel, want daar wordt om gevraagd ter verificatie.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • September 19, 2025

ik probeer op app in te loggen. Dat moet met sms verificatie. Maar die kan ik niet ontvangen
ik vraag hulp op de site, maar dan kan alleen telefonisch en ik kan niet bellen.
Wat nu?

Je kan het nog een keer via de manier proberen, dan hoef je niet in te loggen:
https://www.kpn.com/service/mobiel/e-sim/installeren#esim-lost-stolen|home%253Fcampaignid%253Dso%253Ac%253Dmerk-community
Als dit niet werkt, moet je inderdaad naar een winkel ​@tvr750.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Je kan het nog een keer via de manier proberen, dan hoef je niet in te loggen:
https://www.kpn.com/service/mobiel/e-sim/installeren#esim-lost-stolen|home%253Fcampaignid%253Dso%253Ac%253Dmerk-community
Als dit niet werkt, moet je inderdaad naar een winkel ​@tvr750.

Hoi ​@bnh 

Dat heeft TS al gedaan, dat heeft hij al beschreven in zijn vraag.
Hij heeft al een keer geprobeerd, op de manier wat jij nu aandraagt, maar komt niet verder.
Dus vandaar dat ik hem al naar een KPN winkel heb verwezen.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • September 19, 2025

Het is volgens mij al de tweede klant deze week met een wit scherm. Ik vraag me af of dit systeem wel goed werkt.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Goede vraag van je ​@bnh 
Een moderator zou dat kunnen aankaarten bij de verantwoordelijke afdeling, zodat die ernaar kunnen kijken, zeker als het vaker gebeurd.

Want deze functie voor een nieuwe eSIM moet natuurlijk wel goed werken.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • September 22, 2025

Ik zit in het esim proces……...

Wat nu?

Dat klinkt als een valse start ​@tvr750 ben je uiteindelijk, eventueel met behulp van de KPN Winkel, nog verder gekomen? Werkt alles weer?