Skip to main content
Beantwoord

E-sim activeren

  • January 8, 2021
  • 1 reactie
  • 85 keer bekeken

Mijn KPN is gekoppeld aan mijnĀ  E-mailadres en het mobiele nummer van mijn vrouw.

Als ik nu met mijn nieuwe toestel de E Simkaart wil installeren raakt mijn vrouw dan ineens haar nummer kwijt?

Kan iemand mij a.u.b. bellen op xxx

admin: privacygevoelige info verwijderd

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Goedemorgen @T.J.Horstman, ik lees dat je bezig bent geweest met het activeren van de E-sim. Door drukte zijn we minder snel bij je topic dan gewoonlijk.

Ik hoop dat je er in de tussentijd uit gekomen bent. We hebben ook een algemeen topic waarin je alles kunt lezen over de E-sim. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goedemorgen @T.J.Horstman, ik lees dat je bezig bent geweest met het activeren van de E-sim. Door drukte zijn we minder snel bij je topic dan gewoonlijk.

Ik hoop dat je er in de tussentijd uit gekomen bent. We hebben ook een algemeen topic waarin je alles kunt lezen over de E-sim. Als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.