Skip to main content
Antwoord

E-sim activeren in nieuwe iPhone 16 Pro lukt niet, hoe los ik dit op?

• October 20, 2025
  • 1 reactie
  • 23 keer bekeken

Goedemiddag! 
Ik heb een nieuwe telefoon (iPhone 16pro) waar ik mijn simkaart niet in kan doen alleen een e-Sim. Nu probeer ik hem over te zetten maar er staat : je simkaart wordt niet ondersteund. De simkaart in je oude IPhone ondersteunt overzetten naar E-Sim niet. Neem contact op met KPN NL voor hulp. Kunnen jullie mij verder helpen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hi ​@Samanthanupoort. Welkom op de community! Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 16 Pro! Dat is natuurlijk hartstikke leuk, maar ik snap heel goed dat het jammer is als je er niet meteen mee kunt bellen of internetten. 

In dit geval kun je het beste even een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice, of langskomen in een KPN-winkel. Zij kunnen jouw simkaart direct omzetten naar een eSIM, zodat je nieuwe toestel goed werkt. In de winkel kunnen ze het vaak meteen voor je regelen, zodat je met een werkende telefoon de deur uitgaat.

Laat je weten of het gelukt is? 

1 reactie

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 21, 2025

Hi ​@Samanthanupoort. Welkom op de community! Gefeliciteerd met je nieuwe iPhone 16 Pro! Dat is natuurlijk hartstikke leuk, maar ik snap heel goed dat het jammer is als je er niet meteen mee kunt bellen of internetten. 

In dit geval kun je het beste even een terugbelafspraak inplannen met onze klantenservice, of langskomen in een KPN-winkel. Zij kunnen jouw simkaart direct omzetten naar een eSIM, zodat je nieuwe toestel goed werkt. In de winkel kunnen ze het vaak meteen voor je regelen, zodat je met een werkende telefoon de deur uitgaat.

Laat je weten of het gelukt is?