Skip to main content

Ik kan mijn telefoonnummer niet toevoegen aan de mijn kpn app waardoor ik mijn esim niet kan activeren

Hoi @SardarR, welkom bij ons op het forum. Wat gebeurt er precies als je jouw telefoonnummer probeert toe te voegen aan MijnKPN? Krijg je een foutmelding of gebeurt er iets anders? Als je ons er meer over kunt vertellen kunnen we met je meedenken.

 

In dit artikel geven we de stappen om een abonnement te koppelen in MijnKPN, heb je die stappen al precies gevolgd? 

 


Hoi Jasper,

 

ik krijg de foutmelding: ‘We herkennen dit abonnement niet. Controleer je gegevens’

 

Raya


Is het een nieuw abonnement @SardarR, waarbij je eerst een tijdelijk nummer hebt gekregen tot het echte nummer wordt overgenomen van de vorige provider? Als dat het geval is ziet het systeem alleen het tijdelijke nummer, het definitieve nummer kan pas toegevoegd worden als het actief is.

Kan je meer vertellen over wat de situatie precies is? 


Hoi Jasper,

Het is een bundelaccount maar heb het nummer al meer dan 5 jaar. Ik heb nu een nieuwe telefoon en wil een esim aanvragen maar daarvoor heb ik een mijn kpn account nodig.
 

 


Dan is het helemaal een gekke melding. Je hebt zo te zien al een deel van je forumprofiel ingevuld, Zou je de laatste 3 cijfers van de IBAN er bij 'Persoonlijke opmerkingen’ aan toe kunnen voegen en daarna een seintje geven? Met de volledige gegevens kan ik ook kijken wat ik kan zien.