Skip to main content

Gisteren is mijn abonnement bij KPN ingegaan en werkt mijn abonnement bij mijn oude provider niet meer. Nu wil ik mijn E-sim activeren, alleen krijg ik de melding “E-sim kan niet worden toegevoegd".

De optie in MijnKPN om de simkaart te vervangen en hierbij de E-sim direct te downloaden kan ik niet uitvoeren, want ik kan geen SMS'jes ontvangen. De KPN-winkel bij mij in de stad is gesloten vanwege een verbouwing. Ik kan ook niet inloggen via de browser, want ik kan geen SMS'jes ontvangen én de app op mijn telefoon crasht bij het scannen van de QR-code. Daarbij is de wachtrij van de chat te lang en moet ik een belafspraak inplannen, wat niet gaat omdat ik geen werkende simkaart/E-sim heb.

Wat nu?

0800-0402 bellen?


Hoi @Corine31, welkom op het forum. Vervelend dat het niet lukt om de e-sim te activeren! Heb je ons al gebeld zoals Ernst-Jan voorstelde?

0800-0402 bellen?

Dat is de snelste manier om met ons on contact te komen er kan dan direct met je meegekeken worden. Als het niet direct lukt kan er een melding worden aangemaakt voor de achterliggende afdeling zodat zij er mee aan de slag kunnen.