Welkom op de community van KPN, en tevens als nieuwe klant.
Ik raad je aan om vanmiddag even langs een KPN Winkel (link) bij jouw in de buurt langs te gaan. Een KPN medewerker in de winkel kan er dan voor zorgen, dat je weer bellend de winkel uitgaat, en je KPN abonnement geactiveerd wordt. Dit is ook de snelste manier!
Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel, want daar wordt om gevraagd ter verificatie.
Ik raad je aan om vanmiddag even langs een KPN Winkel (link) bij jouw in de buurt langs te gaan. Een KPN medewerker in de winkel kan er dan voor zorgen, dat je weer bellend de winkel uitgaat, en je KPN abonnement geactiveerd wordt. Dit is ook de snelste manier!
Neem wel een geldig legitimatiebewijs mee naar de winkel, want daar wordt om gevraagd ter verificatie.
Hi ​@Lavinia74, ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem je goed op weg heeft geholpen en dat het inmiddels gelukt is, helemaal super en bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊
Mijn oude abonnement is al stopgezet door mijn vorige provider, ik kan dus geen code ontvangen voor het activeren van mijn esim bij kpn.
Via de chat kan ik geen medewerker te spreken krijgen, alleen via bellen, wat niet kan.
Is het allemaal nog gelukt in de KPN Winkel? Waardoor je nu weer probleemloos kunt bellen en internetten op je smartphone.
Hi Michel,
Het is gelukt! Ik was binnen een paar minuten geholpen.
Super bedankt!
Groetjes Lavinia
Hi ​@Lavinia74, ik zie dat ​@Michel.uit.Arnhem je goed op weg heeft geholpen en dat het inmiddels gelukt is, helemaal super en bedankt dat je het nog even hebt laten weten
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.