Skip to main content
Beantwoord

E-sim activeren zonder dat SMS-verificatie vereist is

• January 6, 2026
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Carmen van Buuren
Nieuwkomer

Hoe kan ik mijn E-sim activeren als ik hem al heb verwijderd op mijn oude telefoon en dus geen sms meer ontvang?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Carmen van Buuren 

Welkom op de community van KPN.

Een nieuwe/vervangende eSIM kun je heel gemakkelijk activeren door middel van een iDEAL betaling van 1 cent, met het bankrekeningnummer waarvan KPN maandelijks incasseert.
Je krijgt dan per mail een QR-code waarmee je de nieuwe eSIM kunt downloaden en installeren op je smartphone, zonder dat daar een verificatie sms voor nodig is.

Zorg er wel voor dat je smartphone verbonden is met een WiFi netwerk, voordat je de nieuwe eSIM gaat downloaden met de opgestuurde QR-code.

Via de volgende link, kom je direct uit op de juiste webpagina van KPN:

Nieuwe/vervangende eSIM bestellen via iDEAL betaling van 1 cent.

Laat daarna nog even weten, of het je is gelukt!

3 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Carmen van Buuren 

Welkom op de community van KPN.

Een nieuwe/vervangende eSIM kun je heel gemakkelijk activeren door middel van een iDEAL betaling van 1 cent, met het bankrekeningnummer waarvan KPN maandelijks incasseert.
Je krijgt dan per mail een QR-code waarmee je de nieuwe eSIM kunt downloaden en installeren op je smartphone, zonder dat daar een verificatie sms voor nodig is.

Zorg er wel voor dat je smartphone verbonden is met een WiFi netwerk, voordat je de nieuwe eSIM gaat downloaden met de opgestuurde QR-code.

Via de volgende link, kom je direct uit op de juiste webpagina van KPN:

Nieuwe/vervangende eSIM bestellen via iDEAL betaling van 1 cent.

Laat daarna nog even weten, of het je is gelukt!

Carmen van Buuren
Nieuwkomer

Bedankt voor de link, het is inderdaad gelukt zo!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Carmen van Buuren, welkom op de Community. Ik zie dat je inmiddels al goed bent geholpen door ​@Michel.uit.Arnhem en zo het nieuwe toestel kunt gebruiken. Je merkt het, de Community hier denkt flink met elkaar mee!Â