Hoi @Roel2739382
Welkom op de community van KPN.
Dit is inderdaad geen goede start van je mobiele abonnement bij KPN, zeker als het gaat om het activeren van je Esim op je nieuwe smartphone.
Het beste en tevens het snelste is om naar een (link) KPN Winkel bij jouw in de buurt te gaan.
Een KPN medewerker in de winkel gaat jouw dan helpen met het activeren van jouw Esim op je nieuwe smartphone, waarna je al bellend weer de winkel verlaat.
Vanzelfsprekend met jouw vertrouwende meegenomen 06-nummer, waarvoor je nummerbehoud hebt aangevraagd.
Meer over het downloaden en activeren van de Esim lees je hier (link): E-sim aanvragen, activeren en installeren
Dank voor je reactie Michel, Uiteindelijk verscheen er na enkele uren en diverse keren de app opnieuw openen alsnog een pop-up waarmee ik het nummer via e-sim in kon stellen zonder naar de KPN winkel te hoeven gaan.
Het probleem is dus gelukkig opgelost, maar hopelijk gaan iets doen aan de ondermaatse communicatie.
Dank voor je reactie Michel, Uiteindelijk verscheen er na enkele uren en diverse keren de app opnieuw openen alsnog een pop-up waarmee ik het nummer via e-sim in kon stellen zonder naar de KPN winkel te hoeven gaan.
Het probleem is dus gelukkig opgelost, maar hopelijk gaan iets doen aan de ondermaatse communicatie.
Hoi @Roel2739382
Goed en fijn om te horen, dat het probleem met de E-sim is opgelost, en je nu gebruik kunt maken van je mobiele aansluiting bij KPN.
Ook al moest je daarvoor enkele keren de Mijn KPN App voor openen.
Een KPN moderator zou jouw feedback over het verbeteren van de communicatie, zeker doorspelen met de desbetreffende afdeling die hier over gaan.