Skip to main content
Beantwoord

E-SIM bezorging?

• August 8, 2021
  • 2 reacties
  • 216 keer bekeken

Beste,

Ik ga van T Mobile overstappen naar KPN, en ik wil graag een eSIM gebruiken. Ik weet als je een normaale simkaart besteld dat het dan bezorg word (meestal) via AMP Groep. Alleen hoe zit dat bij een Esim word het dan ook bezorgt via AMP of krijg je een email? En als hem in de winkel laat bezorgen kan iemand anders hem dan ook ophalen, omdat ik zelf geen tijd daar voor heb. Graag andwoord.

Groet

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Beste @S.VB,

Een E-Sim is een chip in jou telefoon, daar gaat geen simkaart meer in. Mits dat jou telefoon dit ondersteund, op de onderstaande link lees je alle info over de E-Sim:

Daar kun je ook jou vragen stellen. 👍🏼

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer

Beste @S.VB,

Een E-Sim is een chip in jou telefoon, daar gaat geen simkaart meer in. Mits dat jou telefoon dit ondersteund, op de onderstaande link lees je alle info over de E-Sim:

Daar kun je ook jou vragen stellen. 👍🏼

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 13, 2021

Ja ik heb een IPhone 11 dus die ondersteund het. Maar krijg ik de esim voucher via de mail of PostNL of via AMP groep? Ik zit eerlijk niet te wachten om de bezorging via AMP te doen.