Skip to main content
Beantwoord

E-sim inruilen voor een plastic simkaart

• February 11, 2025
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb een e-sim inruilen mijn S24 maar wil er vanaf,  ik wil een normale simkaart in ..kan dat ?

Beste antwoord door Remco van KPN

Hoi Robert welkom op de KPN Community. Dat hoeft geen enkel probleem te zijn hoor. Heb je inmiddels de simkaart in huis? Kijk hier even voor meer informatie over de wijze van activeren. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Speedmaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 11, 2025

Even de dichtstbijzijnde KPN winkel in lopen, dan loop je bellend met een fysieke SIM kaart weer naar buiten.

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 11, 2025

Bedankt voor je reactie, ik heb al een simkaart online besteld, hoop dat dit ook kan...ga anders met het simkaartje wel naar de winkel, 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 14, 2025

Hoi Robert welkom op de KPN Community. Dat hoeft geen enkel probleem te zijn hoor. Heb je inmiddels de simkaart in huis? Kijk hier even voor meer informatie over de wijze van activeren. Mocht je nog vragen hebben stel ze dan gerust! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 14, 2025

Thanks allemaal het is gelukt....

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 17, 2025

Fijn Robert! Mocht je nog vragen hebben laat het dan weten en post gerust nog eens wat in de toekomst!