Skip to main content

Ik ben mijn tel met sim kwijt geraakt. Nu een nieuwe tel welke esim geschikt is.

echter als ik via de app een Esim aanvraag wordt de verificatie code naar mijn huidig nr verzonden waar ik dus niet bij kan omdat deze kwijt en geblokkeerd is.

Ik hoor graag hoe nu verder.

Erik

Beste @E sim bij verloren sim, welkom! Jouw constatering is helemaal correct. Je zult dan ook eerst een fysieke sim moeten activeren en daarna kan je een eSim aanvragen. Een fysieke simkaart kan je het beste via MijnKPN aanvragen óf in één van onze winkels. Welke winkels momenteel geopend zijn, vind je op onze website.


Dat is wel een erg vreemde manier. Een nieuwe simkaart die ik daarna meteen weer weg kan gooien. Kan dit niet anders opgelost worden. Activatie code via de mail ofzo.…

Erik


Ik kan me voorstellen dat dit vreemd overkomt. Echter, vanwege de fraudegevoeligheid die een eSim met zich meebrengt, hebben we er voor dit moment voor gekozen om het alleen op deze manier in te richten. Zo heb je de minste kans dat iemand anders misbruik gaat maken van de situatie.