Skip to main content
Vraag

E-sim installeren lukt niet bij nieuw KPN abonnement

• May 27, 2026
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Ik heb een nieuwe mobiel + abbo bij KPN. Mijn nummer zou overgezet worden naar het nieuwe toestel in E-sim vorm. Nu wil ik de E-sim installeren. Maar dat lukt op geen enkele manier.

De mail met QR code, als ik die scan bij “e-sim toevoegen” staat er dat de QR-code van de e-sim niet toegevoegd kan worden.

Wil ik het via mijn KPN ID doen, geeft het aan dat ik geen nieuwe abonnementen kan koppelen aan mijn account.

Dus ik chatten met Dot: het enige wat mogelijk is, is een belafspraak. Maar het is onmogelijk voor mij jullie te bellen of gebeld te worden door jullie want ik heb dus helemaal geen bereikbaar nummer!

Graag ASAP hulp vanuit KPN, thanks!

5 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • May 27, 2026

@Hespress wellicht heb je hier iets aan ; 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 27, 2026

Hoi, dankjewel. :)

Maar helaas staat daar het antwoord niet tussen. Ik heb gewoon iemand van KPN nodig. Irritant dat ze niet anders te bereiken ze dan telefonisch terwijl ik dat juist niet kan omdat mijn sim niet geïnstalleerd kan worden. Al wil ik het handmatig installeren, heb ik een klantnummer nodig, die ik ook nooit heb gekregen.

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • May 27, 2026

@Hespress  Is er in je woonplaats een kpn winkel zo ja, die kunnen je wellicht helpen

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • May 28, 2026

@Hespress is het inmiddels gelukt via de kpn winkel

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi ​@Hespress. Welkom op de community! Er is hierboven al eerder het advies gegeven om langs een KPN Winkel te gaan om dit direct te laten oplossen. Ben je daar inmiddels al geweest en is het toen gelukt om de e-sim werkend te krijgen?

Laat het gerust weten als het nog niet is opgelost. Dan denken we graag met je mee over de volgende stap.