Skip to main content
Vraag

E-sim installeren lukt niet en ik kan niet bellen voor hulp

• March 14, 2025
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Hi, ik kan mijn e sim niet installeren want hij zegt dat de gegevens niet kloppen maar deze kloppen wel. Ik kan niet bellen met KPN want ik heb geen werkende Sim kaart. Hoe nu verder? Is er een andere mogelijkheid om hulp te krijgen vanuit KPN 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Nieuwkomer
  • March 14, 2025

Ik heb precies hetzelfde. De klantenservice helpt je niet voorruit.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 17, 2025

Goedemorgen ​@Tiffanyyy , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Flink balen dat het niet wil lukken om de e-sim te installeren. Sowieso wil ik je aanraden om dit artikel op onze Kennisbank over de e-sim eens door te nemen. Hierin wordt stap voor stap uitgelegd hoe je een e-sim kunt activeren. Mocht het met die informatie nog steeds niet lukken, dan kun je hiervoor ook altijd contact met ons opnemen via X of Facebook. Je zou hiervoor trouwens ook nog bij een KPN winkel langs kunnen gaan zodat we je vanuit daar verder kunnen helpen. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • March 17, 2025

Hoi ​@Lavaleije , bedankt voor jouw bericht en ook welkom hier op de KPN Community.

Ik heb precies hetzelfde. De klantenservice helpt je niet voorruit.

Dat is gek, onze klantenservice zou je hier gewoon mee verder moeten kunnen helpen. Je kunt er trouwens ook voor kiezen om hiervoor een belafspraak in te plannen. Dat betekent dat je door iemand wordt gebeld die op ze hoogte is van jouw probleem. En misschien voor de zekerheid ook dit artikel op onze Kennisbank eens door te nemen!