Skip to main content

Ik krijg meerdere keren per dag op mijn iPhone bij instellingen de melding dat ik de e-sim van Metro T- mobile moet installeren.

Wat moet ik hiermee en hoe kom ik er vanaf?

 

Dat zit er nog een e-sim van T-Mobile, nu Odi.do in en doe moet je dan even verwijderen @john48 .

Misschien vroeger klant bij hen geweest?

 


@john48

 

Een Metro T-Mobile (prepaid) e-sim is/was iets van T-Mobile in de USA, misschien een overblijfsel van een bezoek/vakantie aldaar?
Zie verder de reactie van N.N., als het iets ouds is gewoon verwijderen.


 


Hoi @john48, kom je eruit met de reacties van @GeSp en @N.N.? Als je wilt weten hoe je een e-sim verwijdert, neem dan dit artikel door: E-sim bij KPN.


ik heb nooit een ander abonnement dan dat van KPN gehad, ben nooit in Amerika geweest en , Denise, dank je wel voor je reactie maar ik lees in dat artikel waarna je verwijst niet hoe je een e sim verwijderd.

Of kijk ik niet goed.😀


En die iPhone heb je ook al langer en als nieuw gekocht?

Kan je eens een screenshot plaatsen van die melding?


iPhone 11 Pro heb ik nieuw gekocht bij Apple.

Zodra ik weer de melding krijg maak ik een screenshot.

 

 


 ik lees in dat artikel waarna je verwijst niet hoe je een e sim verwijderd.

To erase your eSIM on your iPhone

  1. Go to Settings.

  2. Tap Cellular. Then:

    • If you have a single plan, tap Delete eSIM.

    • If you have multiple plans, tap the plan that you want to erase. Then tap Delete Plan.


Maar doe dat alleen als je geen esim van KPN hebt want anders wordt die dus gewist.


@john48 Je hebt gelijk. Ik dacht dat dit er wel in stond, maar blijkbaar niet. Ik ga dit gelijk op onze backlog zetten!

Kom je er verder uit met de berichten van @TDN en @wjb?


Beste Denise, ik krijg de melding niet meer, dus dat is ok.

Goed om het er even aan toe te voegen voor anderen.

John


Reageer