Skip to main content

Hallo,

Ik heb een vraag.

Ik heb als telefoon een OnePlus Nord 3 5G. Nu heb ik sinds gisteren een Xiaomi Watch 2 pro gekocht, met E-sim.

Nu kan ik deze niet installeren op deze smartwatch.

Doe ik iets verkeerds of wat kan er aan de hand zijn.

Want ik wil de smartwatch ook los van mijn telefoon kunnen gebruiken.

Heeft iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

 

Mvg,

Ivo

Hoi @Ivo Coenen 1971 

Welkom op het forum van KPN.

De Xiaomi Watch 2 Pro wordt niet ondersteund door KPN, en daarop kun je dus ook niet de multisim (e-sim) op downloaden en installeren.
In jouw geval zou het dus alleen mogelijk zijn, door middel van een Bluetooth verbinding tussen jouw OnePlus Nord 3 (5G) en je Xiaomi Watch.

KPN ondersteund de multisim alleen voor de volgende smartwatches:
 

Is mijn smartwatch geschikt voor Multisim van KPN?

De Apple Watch Cellular varianten zijn geschikt voor Multisim als je minimaal een serie 4 hebt met WatchOS 9.1 of hoger. Heb je je Apple Watch buiten de EU gekocht? Dan is Multisim geen optie vanwege een verschil in frequentie. 

Multisim voor Samsung Galaxy Watch wordt ondersteund vanaf de Samsung Galaxy Watch series5 4G.Let hierbij wel op dat het gaat om de 4G (LTE) versie en niet de versie die alleen Bluetooth ondersteunt.

 

Dit geldt trouwens ook bij de providers Odido (Apple en Samsung) en Vodafone (alleen Appel Watch).

Ik acht de kans momenteel heel klein, dat smartwatches van andere merken toegevoegd gaan worden, omdat die groep gebruikers heel klein is ten aanzien van Apple en Samsung.


Alleen Samsung wordt ondersteund. Ook je telefoon moet dat merk zijn. 

En Apple phone met Apple smartwatch. 


Bedankt voor jullie antwoorden.

Dan ga ik mijn horloge terugsturen. Het is,alleen jammer dat Samsung zo'n slechte accuduur heeft in hun smartwatches met wear is.