Skip to main content
Beantwoord

E-sim overzetten op nieuwe telefoon lukt niet

• April 22, 2025
  • 2 reacties
  • 33 keer bekeken

Mijn telefoon is kapot. Nieuwe gekocht en wil e sim overzetten. Met online hulp gaat goed tot 1 cent overmaken. Ik kan niet bellen aangezien sim niet werkt op nieuwe telefoon. Wie kan mij helpen?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Hallo ​@MichelNijenhuis, uit jouw bericht maak ik op dat de instructie zoals op onze e-sim pagina staat dus niet goed werkt? Het gaat om de volgende instructie: E-sim overzetten naar je nieuwe toestel
Mocht het toch echt niet lukken, is de klantenservice toch wel de manier om jou verder te helpen met directe support. Eventueel kun je ook langs een KPN winkel bij jou in de buurt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• April 22, 2025

Kun je niet naar een KPN winkel gaan?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 25, 2025

Hallo ​@MichelNijenhuis, uit jouw bericht maak ik op dat de instructie zoals op onze e-sim pagina staat dus niet goed werkt? Het gaat om de volgende instructie: E-sim overzetten naar je nieuwe toestel
Mocht het toch echt niet lukken, is de klantenservice toch wel de manier om jou verder te helpen met directe support. Eventueel kun je ook langs een KPN winkel bij jou in de buurt.Â