Skip to main content

Ik heb vandaag perongeluk mijn gegevens gewist van mijn e sim en nu kan ik niet meer gebeld worden niet meer sms'en ik kan niets kunnen jullie me aub helpenĀ 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Wat ontzettend vervelend,Ā @Jesveen . (overigens welkom op het forum!)

Om je beter te kunnen helpen heeft een moderator wel je gegevens nodig. Vul je die nog even in je forumprofiel in? Het mobiele nummer (ook nodig) kun je onder persoonlijke opmerkingen vermelden.

Nota Bene. Wifi werkt wel a.h.g.i. Whatsapp bellen zou nog wel moeten kunnen. Maar alleen naar andere Whatsapp-ers.

Je kunt ook evt. een kpn-winkel binnenstappen.


HalloĀ @JesveenĀ , dat is vervelend, daarmee heb je jezelf ā€˜buiten geslotenā€™.

Het volgende lees ik op de KPN website (E-sim downloaden en instellen):

Wat gebeurt er met e-sim als ik mijn toestel terugzet naar fabrieksinstellingen?

Als je je toestel terug zet naar de fabrieksinstellingen, wordt ook e-sim van je toestel verwijderd. Voordat je je toestel terugzet naar fabrieksinstellingen kan je het beste eerst e-sim op een ander toestel activeren.

Als je e-sim niet eerst op een ander toestel hebt ingesteld, kan e-sim niet geactiveerd worden na het herstellen van de fabrieksinstellingen. Je kan dan namelijk de verificatiecode niet per sms ontvangen. Je moet in dat gevalĀ een fysieke simkaart aanvragen.

Ā 

Er zit niets anders opĀ dan eerst een fysieke simkaart aan te vragen (of op te halen in een KPN winkel) omĀ daarmeeĀ deĀ e-sim weer te activeren.


Hai @Jesveen! Als je de e-sim verwijderd heb je geen mogelijkheid die weer toe te voegen aan je telefoon. Je kunt immers geen verificatie sms ontvangen. Om zo snel mogelijk online te komen, kun je het beste even langs een KPN winkel bij jou in de buurt gaan. Zij kunnen je voorzien van een nieuwe simkaart. Hierna kun je de e-sim weer activeren zoals je eerder ook hebt gedaan.Ā