Skip to main content
Vraag

E-sim per ongeluk verwijderd

• March 15, 2026
  • 5 reacties
  • 24 keer bekeken

ik heb mijn esim perongeluk verwijderd, In Mijn KPN kom ik niet omdat deze ene SMS code verstuurd naar mijn mobiele telefoonnummer die ik nu niet heb. Hoe los ik dat op?

5 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@HFB 

Welkom op de community van KPN.

Je kunt het heel gemakkelijk oplossen, door een nieuwe eSIM aan te vragen door middel van iDEAL.
Je volgt het stappenplan, en doet een betaling van 1 cent per iDEAL ter verificatie, waarmee je ook de maandelijks facturen betaald.
Vervolgens krijg je een nieuwe QR-code per mail toegestuurd, waarmee je de nieuwe eSIM kunt installeren en activeren op je smartphone.

Klik op de volgende link, en je komt direct uit op de juiste pagina:

Nieuwe eSIM aanvragen door middel van iDEAL.

Zorg er wel voor dat WiFi aanstaat op je smartphone, op het moment dat je de nieuwe eSIM gaat installeren op je smartphone.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 15, 2026

Dankje voor je snelle reactie. Maar de IDEAL blijft hangen. Lukt niet. Dus zit nog even met mijn handen in het haar. 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@HFB 

Verwijder een keer de complete geschiedenis en cookies van je browser, zodat alles weer schoon en opgeruimd is binnen je browser.
Vaak gaat het daarna wel direct goed met een eSIM aanvragen met iDEAL.

Blijft het probleem ook daarna, dan zijn er voor nu helaas geen andere opties meer.
Je zou dan morgen overdag langs een KPN Winkel kunnen gaan, alwaar ze je alsnog kunnen voorzien van een nieuwe eSIM via een QR code.

Neem wel je geldig legitimatiebewijs meer naar de KPN Winkel.

Ik hoop dat het alsnog gaat lukken met iDEAL.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 15, 2026

Inmiddels wel gelukt. Heel fijn. Thanks

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Heel fijn om te horen ​@HFB !!
Super dat het bij de tweede poging wel gelijk goed is gegaan, scheelt je weer een ritje naar een KPN winkel om het daar te regelen.