Skip to main content
Beantwoord

E-Sim van gestolen smart watch gebruiken op nieuwe?

• February 14, 2025
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Hallo, helaas is mijn smartwatch gestolen en heb ik een nieuwe gekocht, maar ik heb de e-sim van de oude smartwatch dus niet kunnen verwijderen. Ik wil deze e-sim op mijn nieuwe smartwatch gebruiken maar dit lukt dus niet. Hoe ga ik dit oplossen?

Beste antwoord door aart55

Hallo Remco,dank voor je berichtje. Het probleem is inmiddels opgelost,daar ik contact heb gezocht met KPN. 👍👍👍👍

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 18, 2025

Hoi Aart welkom op de KPN Community! Ik zou dan niet te lang wachten en meteen even contact zoeken met de klantenservice zodat het de sim kan worden geblokkeerd en vervolgens op de nieuwe watch geactiveerd kan worden. Dat kan gemakkelijk via een terugbelafspraak op een moment dat jou dat uitkomt.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 18, 2025

Hallo Remco,dank voor je berichtje. Het probleem is inmiddels opgelost,daar ik contact heb gezocht met KPN. 👍👍👍👍

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Moderator
  • February 19, 2025

Fijn om te horen Aart! Mocht er nog wat zijn laat het dan weten en post gerust nog even een berichtje.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 19, 2025

Doe ik. Bedankt,Remco. 👍👍👍