Skip to main content

Ik kan niet meer bellen en 5G doet het niet meerĀ 

@Elleke LabohmĀ Haal de simcard er even uit en daarna weer aan, als dat niet helpt kun je bellen met de klantenservice 0800-0402 en aangeven dat je iemand wilt spreken voor een nieuwe simcard

Ā 


Het gaat om een e-simkaart. Bellen lukt dus niet, ook het 0800 nummer gaat niet over.Ā 


@Elleke LabohmĀ wellicht heb je iets aan onderstaande link

Ā 


Hi Jimny. Ik kom er helaas niet uit. Op 3 april heb ik mijn Esim overgezet naar KPN. Een week geleden kreeg ik problemen met bereikbaarheid, sinds ongeveer twee dagen heb ik helemaal geen bereik meer.


@Elleke LabohmĀ vul je forumprofiel aan met je naam,adres en klantnummer dan ziet Ā een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Een andere optie is om op facebook KPN webcare of X contact te maken echter of dat het snelste is durf ik niet te zeggenĀ 


Heb de informatie vanochtend ingevuld.Ā 


Goedemiddag @Elleke Labohm, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Ā 

Heb de informatie vanochtend ingevuld.Ā 

Daar lijkt iets niet goed te zijn gegaan want ik zie geen gegevens in je profiel staan. Snelste manier om hiermee verder geholpen te worden, is door even te bellen (0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). Laat je ons weten hoe dat is afgelopen?


Reageer