Ik heb 3 jaar na tevredenheid op mijn IPhone 12 een zakelijke abonnement (met vaste simkaart) gecombineerd met een privé abonnement en privé nummer middels een E-sim. Wegens vertrek bij mijn werkgever heb ik simkaart ingeleverd en nu heb ik geen netwerk meer op mijn E-sim, terwijl Het privé abonnement niet gewijzigd is. Hoe kan dat?
Hoi
Welkom op de community van KPN.
Staat de E-sim wel ingeschakeld op jouw smartphone?
Als dat niet het geval is, dan werkt hij inderdaad niet en krijg je de melding “Geen Service”.
Controleer dus even in de instellingen bij mobiel netwerk of netwerkinstellingen of de E-sim wel ingeschakeld is voor gebruik.
Staat hij ingeschakeld en heb je nog steeds geen bereik, zet dan je smartphone even helemaal uit (dus niet via de vliegstand modes) en na enkele minuten weer aan.
Ook zou je de netwerkinstellingen een keer kunnen resetten, daarmee haal je mogelijke fouten en problemen weg.
Laat even weten, of bovenstaande adviezen hebben geholpen.
Helaas allemaal geprobeerd. Heb nu vaste simkaart maar ook daarmee geen netwerk
Hi
Jammer dat de tips niet hebben geholpen. Als je ook met de vaste simkaart geen netwerkt hebt, dan raad ik je aan om een belafspraak te maken hierover.
Het lijkt me goed dat er dan gekeken wordt daar je abonnement, wellicht dat daar te achterhalen valt wat hier precies niet goed gaat.
Hopelijk heeft mijn collega het dan samen met jou snel opgelost. Laat je weten of het gelukt is?
Zojuist naar KPN shop geweest, simkaart werkte ook niet goed in andere toestellen. er is nog geen oplossing
Als je ook met de vaste simkaart geen netwerkt hebt, dan raad ik je aan om een belafspraak te maken hierover.
Ik raad je dan aan om dit te doen. Mijn collega kan dan uitzoeken of alles met het abonnement wel goed staat, hopelijk is het dan snel opgelost.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.