Skip to main content

Ik snap het ff niet meer, ik heb al jaren een abonnement, en pas vandaag viel me iets op, namelijk dat ik in 2018 veel minder betaalde voor mijn abonnement, hoe kan dat als ik jaren geleden een prijsafspraak heb gemaakt met een mobiel contract, dat ik dan toch meer moet betalen?

 

Wat heb je dan aan een contract als dit zomaar eenzijdig gewijzigd kan worden?

He dat heb ik ook! Abo was origineel 33 nog wat en nu op 42 nog wat.

 


En waarom kan ik in Mijn KPN slechts de facturen terugzien tot 2019, terwijl ik al vele jaren langer klant ben?

Hoezo alle facturen!


Dat zal komen door de jaarlijkse inflatiecorrectie die ook door KPN wordt toegepast.


Hi Maboto, welkom op het forum. 

Dit komt door prijsverhogingen/inflatieverhoging die jaarlijks worden doorgevoerd. De inflatiecorrectie staat ook in je contract. Bij het doorvoeren van andere verhoging heb je altijd de optie om je contract kosteloos te ontbinden.

De facturen worden standaard 12 maanden voor je bewaard in de online omgeving. In de meeste gevallen kan ik ze echter wel voor je achterhalen en eventueel naar je e-mailen. Welke facturen zou je willen hebben? 

Ik hoor graag van je.


Maboto, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 


sorry voor de verlate reactie, maar nu is het me duidelijk 

thnks!


Fijn om te lezen en graag gedaan uiteraard.