Skip to main content
ik ben vanmorgen naar kpn winkel geweest voor een mobiel data abonnement per maand opzegbaar. voor op de camping met alle kortingen eraf kwam ik op 21 euro per maand voor 20 gb en was per maand opzegbaar.wel zat er nog een addertje onder het gras 25 euro inschrijving.dat is toch schandalig? ik zit al heel veel jaren bij kpn 1 druk op een knop en ze hebben al mijn gegevens.dit is gewoon een verkapte prijsopdrijving en ik heb het abonnement ook niet genomen en ik ga ernstig overwegen om met mijn hele spulletje over te stappen naar een andere provider.



Admin: titel aangevuld ter verduidelijking
Dan betaal je daar ook activatiekosten.
nou dat weet ik zo net nog niet dat wil ik even uit gaan pluizen.al met al zijn er wel goedkopere abonnementen. activatiekosten kan ik mij voorstellen maar als je al meer als 10 jaar abonnee bent is dat volgens mij prijsopdrijving.

het zo gelegen dat ik dat abonnement wilde nemen voor enkele maanden in de zomer voor op de camping en de wintermaanden heb ik dat abonnement niet nodig en als ik dan iedere keer activatiekosten moet betalen is i.m.o.niet netjes het zijn overigens registratie kosten
Welkom terug hier, Bernhard! Ik begrijp dat je het niet eens bent met de activatiekosten bij het afsluiten van een mobiel abonnement. Ik kan me voorstellen dat je er niet blij mee bent bij een abonnement dat je ook maar tijdelijk wilt nemen. Graag geef ik je er iets meer uitleg over. Het gaat er namelijk niet om dat we je gegevens niet hebben. Zoals je zelf ook aangeeft, je hebt al een abonnement bij ons dus die gegevens hebben we wel. Het gaat er om dat er technisch en administratief handelingen verricht moeten worden om een nieuw abonnement actief te krijgen in onze systemen en op ons netwerk. Aan die handelingen zitten kosten verbonden. Dat is waar de €25 activatiekosten voor zijn.
toch ben ik van mening dat er ook wel eens iets gratis geleverd kan worden bij een peperduur totaal abonnement. i.p.v. 25 euro voor een paar simpele drukjes op een toets,maar dank voor uw uitleg.