Skip to main content
Beantwoord

Eenmalige kosten bij nieuwe mobiel

  • February 11, 2020
  • 6 reacties
  • 211 keer bekeken

Waarom moet ik 25 eur.betalen terwijl ik al een mobiel abonnement heb en er eentje bij neem ?

ik heb bij KPN alle voorkomend abonnementen zoals vaste telefoon. inter actieve TV, internet alles in een standaard. 2 mobiele telefoons.  mijn vrouw had een mobiel bij youfone ik heb gebeld om die om te zetten en een nieuw abonnement bij KPN dat was goed en een juffrouw op jullie kantoor heeft mij toen verteld dat ze wel wat zou regelen tot ik die 25 eur. niet hoefde te betalen ik vind dit niet correct tot jullie dat dan toch doen mijn kl.nr. is ********* en het gaat om mobiel nr. ********* ik hoop dat jullie hier wat mee doen  Gr.Ger 

 

Admin: gegevens verplaatst naar profiel i.v.m. privacy

Beste antwoord door Bart van KPN

Ik ben nog even gaan zoeken. Ik zie het inderdaad staan, het stond een beetje verstopt. Excuses dat ik het niet eerder zag. Ik heb dan ook de aansluitkosten gecrediteerd. Deze zul je in mindering vinden op de volgende factuur. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 11, 2020

Hoi @Sjerke 
Als je verlengt via MijnKPN, dan komen er geen kosten bij.
 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 13, 2020

Hoi @Sjerke, welkom hier op het Forum. 

Je vraagt je af waarom je aansluitkosten moet betalen. Dit is onderdeel van elke nieuwe aansluiting. Je had al een abonnement, maar je hebt er een bij genomen. Dus een nieuwe aansluiting. Alleen toen je het omgezet hebt had mijn collega afgesproken geen aansluitkosten in rekening te brengen? Ik zie dat namelijk niet terug in het systeem. Wanneer is dat precies afgesproken?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 14, 2020

Ik heb met een juffrouw gesproken omstreeks Dec.2019   maar in Jan.2020 hebben ze mijn abonnement bij my youfone opgezegd en mijn nieuw abonnement bij KPN in werking gezet de sim kaart had ik al eerder bevestigd 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 17, 2020

Ik ben nog even gaan zoeken. Ik zie het inderdaad staan, het stond een beetje verstopt. Excuses dat ik het niet eerder zag. Ik heb dan ook de aansluitkosten gecrediteerd. Deze zul je in mindering vinden op de volgende factuur. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 18, 2020

bedankt voor de goede verzorging er is dan ook een oplossing gekomen voor mijn vraag Ger


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • February 18, 2020

Graag gedaan. :) 

Mocht je nog weer vragen krijgen, dan zien we je graag weer verschijnen.