Skip to main content

Waarom moet ik 25 eur.betalen terwijl ik al een mobiel abonnement heb en er eentje bij neem ?

ik heb bij KPN alle voorkomend abonnementen zoals vaste telefoon. inter actieve TV, internet alles in een standaard. 2 mobiele telefoons.  mijn vrouw had een mobiel bij youfone ik heb gebeld om die om te zetten en een nieuw abonnement bij KPN dat was goed en een juffrouw op jullie kantoor heeft mij toen verteld dat ze wel wat zou regelen tot ik die 25 eur. niet hoefde te betalen ik vind dit niet correct tot jullie dat dan toch doen mijn kl.nr. is ********* en het gaat om mobiel nr. ********* ik hoop dat jullie hier wat mee doen  Gr.Ger 

 

Admin: gegevens verplaatst naar profiel i.v.m. privacy

Hoi @Sjerke 
Als je verlengt via MijnKPN, dan komen er geen kosten bij.
 


Hoi @Sjerke, welkom hier op het Forum. 

Je vraagt je af waarom je aansluitkosten moet betalen. Dit is onderdeel van elke nieuwe aansluiting. Je had al een abonnement, maar je hebt er een bij genomen. Dus een nieuwe aansluiting. Alleen toen je het omgezet hebt had mijn collega afgesproken geen aansluitkosten in rekening te brengen? Ik zie dat namelijk niet terug in het systeem. Wanneer is dat precies afgesproken?


Ik heb met een juffrouw gesproken omstreeks Dec.2019   maar in Jan.2020 hebben ze mijn abonnement bij my youfone opgezegd en mijn nieuw abonnement bij KPN in werking gezet de sim kaart had ik al eerder bevestigd 


Ik ben nog even gaan zoeken. Ik zie het inderdaad staan, het stond een beetje verstopt. Excuses dat ik het niet eerder zag. Ik heb dan ook de aansluitkosten gecrediteerd. Deze zul je in mindering vinden op de volgende factuur. 


bedankt voor de goede verzorging er is dan ook een oplossing gekomen voor mijn vraag Ger


Graag gedaan. :) 

Mocht je nog weer vragen krijgen, dan zien we je graag weer verschijnen.