Skip to main content
Antwoord

Eenmalige kosten iPhone 17 pro max, wanneer te betalen?

• September 18, 2025
  • 3 reacties
  • 177 keer bekeken

Ik heb de IPhone 17 pro Max besteld en heb hier een groot gedeelte met eenmalig betalen aangevinkt. Nu is het zo dat ik bij sommige online lees dat je hiervoor een aparte factuur krijgt en ergens anders lees ik dat dit bij ontvangst aan de koerier betaald moet worden. 

hoe zit het?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Jasperfr, welkom allereerst bij onze community. 

Een goede vraag! Goed om te zien dat je goed op weg bent geholpen. Bij een een nieuw abonnement betaal je het toestel gelijk, online via iDeal en in de winkel door te pinnen. 

Bij een verlenging legt Roos het goed uit, waarvoor dank. Je krijgt een aparte factuur nadat je je toestel hebt besteld. 

Hier meer info als het gaat om een verlenging.

Wanneer betaal ik de eenmalige toestelkosten voor mijn nieuwe toestel?

Hiervoor ontvang je een aparte factuur, kort nadat je het toestel hebt ontvangen.

3 reacties

• September 18, 2025

Nieuwe klanten moeten aan de koerier betalen volgens mij. Maar zelfs dat weet ik niet zeker. Sowieso wel 1 cent pinnen. 

Als je verlengt word het gewoon automatisch afgeschreven via de maandelijkse factuur. Daar staat het toestel dan ook op. 

Maar deze maandelijkse factuur waar het toestel dus op staat, deze factuur is niet geschikt als garantiebewijs. En ook niet voor als je bij Samsung mee wilt doen aan een actie. Bijvoorbeeld gratis oortjes ofzo.

Daarvoor moet je de aankoopbon gebruiken die je kunt downloaden van http://mijnbestelling.kpn.com.

Roos79
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 18, 2025

Hiervoor ontvang je een aparte factuur, kort nadat je het toestel hebt ontvangen.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 19, 2025

Hi ​@Jasperfr, welkom allereerst bij onze community. 

Een goede vraag! Goed om te zien dat je goed op weg bent geholpen. Bij een een nieuw abonnement betaal je het toestel gelijk, online via iDeal en in de winkel door te pinnen. 

Bij een verlenging legt Roos het goed uit, waarvoor dank. Je krijgt een aparte factuur nadat je je toestel hebt besteld.