Skip to main content
Onlangs is mijn aanvraag voor een mobiel abonnement afgewezen. Prima, echter vraag ik mij wel even af wanneer ik de eenmalige kosten a 24,- weer terug kan verwachten? Hoe lang duurt dit gemiddeld? Aanvraag was afgelopen 16 augustus.
Ha @Sankro, welkom! Als het toestel retour geregistreerd is, moet je de betaling binnen vijf werkdagen teruggestort krijgen. Het registreren kan maximaal drie werkdagen duren, dus je zult het naar verwachting uiterlijk donderdag binnen hebben. Mocht dit niet het geval zijn, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, evt. 06-nummer(s) en je ordernummer? Dan kijk ik waarom het langer duurt.
Hoi @Marcia_ Dank je wel voor je reactie. Ik heb de aanvraag online gedaan maar deze werd direct afgewezen maar dus wel de eenmalige kosten afgerekend. Het is nu 1,5 week geleden en ik heb nog steeds niets trug. Ik heb hier wel de omschrijving van mijn afschrift hieronder. Kan je daar iets mee?



BASI766143 0170002

929313450 BASI766143 - kpncom KP

N
Op dat ordernummer kan ik niet meteen iets vinden! Zou je je postcode + huisnummer in je profiel willen zetten? Dan ga ik er naar kijken.
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, heb je de betaling inmiddels binnen? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het me dan weten?