Skip to main content
Goedendag, ik ben ook al meerdere jaren klant bij KPN met mobiel, TV internet. Mijn partner is dit ook enige jaren, maar heeft nog geen mobiel abonement. Dit heb ik nu voor haar geregeld. Nu wordt zij ook voor eenmalige kosten eur 25,00 belast. Ik vind dit niet kunnen dat je als bestaande klant een extra produkt erbij neemt toch deze kosten bij je in rekening wordt gebracht. Ik snap wel dat dit voor nieuwe klant geldt.



Admin: Bericht afgesplitst van Onverwachte eenmalige kosten
Hoi @funfexflyer . Welkom op het forum.

Jij doelt denk ik op de zogenaamde aansluitkosten. Deze worden per mobiel abonnement berekend.

Ik kan me heel goed indenken dat dit als een onaangename verrassing komt maar kan het helaas niet anders maken.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!


Hallo Erwin,  het zijn de regels die jullie hanteren. Niet erg klantvriendelijk maar helaas is het zo. mvg. René 


Update 05-02-2020 13.35 uur: Zie je eenmalige kosten staan op jouw nieuwe KPN factuur? Geen zorgen. De kosten worden niet in rekening gebracht. Deze worden verrekend met de slotnota van Telfort. Mogelijk heb je deze nog niet ontvangen, deze volgt zo snel mogelijk.

 

Bedrag is inmiddels afgeschreven.Â