Skip to main content

Roaming aan de KPN kant staat uit. Wilt u deze aanzetten

Wat bedoel je daarmee? 

Roaming is immers iets dat je op de telefoon zelf aan of uit zet.


Ja  dat klopt, maar ik heb in het verleden gevraagd aan KPN om deze in hun systeem uit te zetten, omdat mijn telefoon ongemerkt steeds op roaming stond. Nu heb ik een internet bundel gekocht en wil roaming weer gebruiken.


Helder, dan is het nu wachten op een moderator van KPN die hier naar kan gaan kijken.

Vul ondertussen vast jouw forumprofiel in zodat hij/zij direct aan de slag kan.


Hi @Zwitserland, ik wil roaming graag weer voor je aanzetten als je er nu wel weer gebruik van wil maken :blush:

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag naast je persoons- en adresgegevens ook het mobiele nummer waar het om gaat én de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan!

 


Beste maja, ik durf via internet niet al mijn gegevens te melden in mijn profiel. Ik begrijp dat je me wilt helpen. Is er een andere mogelijkheid. Ik heb een prepaid kaart.


Maandag bellen met 0800-0402 of langs een KPN winkel, jouprofiel kan alleen KPN zien en je kan het daarna weer verwijderen als het geregeld is.


Alléén jij en ik zien wat er in je profiel staat @Zwitserland, behalve voor KPN moderators is dit niet inzichtelijk :slight_smile:

Als het om prepaid gaat, zijn je mobiele nummer én het simkaartnummer voldoende, mocht je die liever ook niet in willen vullen dan kan ik je niet verder helpen, je kunt dan wel bellen met 0800 - 0402 of als je al in het buitenland verblijft met +316 1200 1200!


Ik heb in mijn profiel mijn tel nr en sim kaart nummer ingevuld. Hopelijk lukt het u.


Met een prepaid kaart zou ik roaming sowieso uit laten staan en alleen via de wifi van hotel, camping, restaurant, etc op Internet gaan. De prijs per MB is schrikbarend en ook databundels zijn disproportioneel duur.


Ik heb een bundel van 1 Gb gekocht die 1 maand geldig is om te internetten. 


Ik heb in mijn profiel mijn tel nr en sim kaart nummer ingevuld. Hopelijk lukt het u.

Gelukt!

Als je toestel niet direct gaat verbinden, wil ik je aanraden om hem even te herstarten, daarna zal het netwerk sowieso op worden gepakt :slight_smile:


Dank je wel Maja. Het is gelukt. Ik ben er blij mee.


Top! Graag gedaan en een fijn verblijf gewenst in vermoedelijk Zwitserland :wink::blush: