Skip to main content
Beantwoord

Eerder overstappen met nummerbehoud

  • December 16, 2019
  • 2 reacties
  • 203 keer bekeken

Hi,

 

Ik ben (helaas voor KPN) overgestapt op sim only bij T-Mobile met nummerbehoud. Dit is gebeurt op 14 december. Met een maand opzegtermijn bij KPN gebeurt de overgang op 14 januari. Mijn contract bij KPN is al in 2016 verlopen. 

Is het mogelijk om de overgang te laten gebeuren op 1 januari? Aangezien mijn contract eigenlijk al in 2016 is verlopen.

 

Groet,

Xavier

Beste antwoord door Noordzee

Nee , dat kan niet. Er geldt een opzegtermijn van 1 maand. 

Na 1 jaar wordt het contract automatisch maandelijks verlengd. Houd dan rekening met 1 maand opzegtermijn.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • December 16, 2019

Nee , dat kan niet. Er geldt een opzegtermijn van 1 maand. 

Na 1 jaar wordt het contract automatisch maandelijks verlengd. Houd dan rekening met 1 maand opzegtermijn.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 17, 2019

Hoi @Xafie, jammer om te lezen dat je ons gaat verlaten. Nu wil je dit eerder dan de einddatum. Noordzee verwoord het al, dat is niet mogelijk. Je hebt altijd een opzegtermijn van een maand. 

Mocht ik zo toch nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan vooral weten.