Skip to main content
Vraag

Eerder overstappen na problemen iPhone 11

• July 1, 2025
  • 3 reacties
  • 76 keer bekeken

Hallo,

Ik heb een iPhone 11 en al even problemen met mobiel internet. Ik heb gezien dat dit een veel voorkomend probleem is en het lijkt ook geen oplossing te hebben. Ik heb een tijdje geleden met KPN helpdesk gebeld maar die hadden eigenlijk geen oplossing. 

Daarom ben ik nu overgestapt op Vodafone, in de hoop dat dit dan voorbij is. Omdat mijn kpn abonnement nog loopt, kan dit pas vanaf oktober 2025. Mijn vraag is nu of het niet mogelijk is om in deze speciale situatie het abonnement eerder op te zeggen, omdat dit toch gaat over een gebrek aan de kant van KPN, waardoor mijn abonnement nu redelijk waardeloos is.

groetjes,

Daniel

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Wat onwijs rot dat het zo gelopen is ​@DanielLinders. Het spijt me om dat te lezen.

Gewoonlijk kan er wel een onderzoek gestart worden, en zo een oplossing worden gevonden, door onze Technische Dienst. Mijn advies is om een belafspraak te maken. Een van mijn collega's belt je terug en help je verder. Via die weg kunnen de opties voor opzeggen ook bekeken worden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 3, 2025

Wat onwijs rot dat het zo gelopen is ​@DanielLinders. Het spijt me om dat te lezen.

Gewoonlijk kan er wel een onderzoek gestart worden, en zo een oplossing worden gevonden, door onze Technische Dienst. Mijn advies is om een belafspraak te maken. Een van mijn collega's belt je terug en help je verder. Via die weg kunnen de opties voor opzeggen ook bekeken worden.

Ik heb dat reeds gedaan, maar ze stellen enkel voor om mijn telefoon op te sturen, wat praktisch gewoon niet handig is en aan de klachten te zien heeft dat niks met mijn telefoon te maken. Ik had dit trouwens ook al bij de Apple Store laten checken en zij zeiden ook dat mijn gsm niet kapot was. 

kortom, ik zou heel graag willen proberen of het met Vodafone is opgelost en daarvoor zou ik het abonnement moeten kunnen stoppen zodat ik direct kan overstappen op Vodafone. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik snap je ​@DanielLinders, je toestel opsturen is nooit ideaal. Ik geloof dat er niet andere mogelijkheden zijn om het op te lossen, behalve opsturen en voor zover ik weet wordt je toestel dan na een korte check vanuit de Technische Dienst gerepareerd of vervangen. Dit kan alleen via de belafspraak worden geregeld.

Belangrijkste is dat je een voor jou goede oplossing vindt, ik hoop dat je die snel gevonden hebt.