Skip to main content

hallo 

 

mijn abbonement van telfort loopt in december af 

maar nu is mijn mobiel stuk , en zag ik dat ik vanaf 11 augustus kan verlengen .

maar kan het misschien ook eerder , heb toen mijn abbonemnet afgesloten bij mediamarkt

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

 

 

Hallo @gerrit1948 , ik denk dat je het beste gewoon een los toestel kunt kopen.

Eerder verlengen dan 11-08-2020 zal niet lukken dat kan op zijn vroegst 120 dagen voor einde contract en datum einde contract kun je terugzien in MijnKPN.

Als je een mobiel Telfort-abo gaat verlengen ga je een ècht KPN-abo aan en of dat voordeliger in prijs en voorwaarden is, is nog maar de vraag.

 


Dag @gerrit1948. Van harte welkom hier. Wat @JanD aangeeft klopt. Je kunt je abonnement niet eerder verlengen dan 4 maanden voor de einddatum van je contract. Je kunt wel je toestel vervroegd aflossen: je betaalt dan alle resterende kosten in één keer en daar komen administratiekosten bij. 

Je kunt dan via een formulier vervroegd aflossen. Nadat je de aanvraag hebt ingediend, hoor je binnen 2 werkdagen een iDEAL-link te ontvangen. Na betaling wordt je abonnement omgezet in een Sim Only abonnement en wordt de lening binnen 5 werkdagen bij het BKR beëindigd. Je kunt dan alleen niet direct je een aanvraag doen om je Sim Only abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel. Dat kan vanaf de eerste dag van de eerstvolgende factuurperiode. Gezien je vanaf 11-08-2020 kunt verlengen, zou ik dit dus niet adviseren. 

Je hebt dus eigenlijk twee opties: een los toestel aanschaffen of je abonnement vanaf 11-08-2020 verlengen naar een Hussel Mobiel abonnement. 


Hallo @gerrit1948. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat dit betekent dat je vraag zo is beantwoord. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.