Skip to main content
Beantwoord

eerste betaling

  • February 15, 2020
  • 4 reacties
  • 92 keer bekeken

Beste heer/mevrouw,

 

ik ben op 2 januari overgestapte naar KPN. Helaas is er tot op heden geen factuur aangemaakt en/of abonnementskosten ingehouden. Graag wil ik weten hoe het hiermee zit? 
 

mvg 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Sam.90 ,

Je eerste factuur krijg je een maand later. Dit kan tot de 20-ste van de maand zijn. Hij wordt dan een dag of 5 daarna afgeschreven.

Op die factuur vind je de abonnementskosten voor de periode 2 t/m 31 januari, en alvast voor de hele maand februari. Houdt er dan ook rekening mee dat hij wat hoger zal zijn dan normaal. Op deze pagina kun je meer lezen over de eerste factuur.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 16, 2020

Hallo @Sam.90 ,

Je eerste factuur krijg je een maand later. Dit kan tot de 20-ste van de maand zijn. Hij wordt dan een dag of 5 daarna afgeschreven.

Op die factuur vind je de abonnementskosten voor de periode 2 t/m 31 januari, en alvast voor de hele maand februari. Houdt er dan ook rekening mee dat hij wat hoger zal zijn dan normaal. Op deze pagina kun je meer lezen over de eerste factuur.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 18, 2020

@Sam.90 Welkom bij KPN! Leuk dat je nu al kennis maakt met ons Forum. Ik zie dat Noordzee je al heeft voorzien van het juiste antwoord. Als een nieuw abonnement in gaat ná de 1e van de maand, dan ontvang je het eerste factuur de eerstvolgende maand. Op dit factuur zul je de periode van 2/1/2020 - 31/1/2020 én 1/2/2020 - 29/2/2020 zien staan. Het hangt af van de incassodatum. Als jou incasso's plaatsvinden op de 25e van de maand, dan ontvang je je factuur rond de 18e. 

Als je het prettig vind, wil ik dit wel voor je nakijken. Zou je dan je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 20, 2020

@Sam.90

Heb je de eerste factuur inmiddels ontvangen? 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • February 21, 2020

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!