Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

 

ik ben op 2 januari overgestapte naar KPN. Helaas is er tot op heden geen factuur aangemaakt en/of abonnementskosten ingehouden. Graag wil ik weten hoe het hiermee zit? 
 

mvg 

Hallo @Sam.90 ,

Je eerste factuur krijg je een maand later. Dit kan tot de 20-ste van de maand zijn. Hij wordt dan een dag of 5 daarna afgeschreven.

Op die factuur vind je de abonnementskosten voor de periode 2 t/m 31 januari, en alvast voor de hele maand februari. Houdt er dan ook rekening mee dat hij wat hoger zal zijn dan normaal. Op deze pagina kun je meer lezen over de eerste factuur.


@Sam.90 Welkom bij KPN! Leuk dat je nu al kennis maakt met ons Forum. Ik zie dat Noordzee je al heeft voorzien van het juiste antwoord. Als een nieuw abonnement in gaat ná de 1e van de maand, dan ontvang je het eerste factuur de eerstvolgende maand. Op dit factuur zul je de periode van 2/1/2020 - 31/1/2020 én 1/2/2020 - 29/2/2020 zien staan. Het hangt af van de incassodatum. Als jou incasso's plaatsvinden op de 25e van de maand, dan ontvang je je factuur rond de 18e. 

Als je het prettig vind, wil ik dit wel voor je nakijken. Zou je dan je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Sam.90

Heb je de eerste factuur inmiddels ontvangen? 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Reageer