Skip to main content

Goedemorgen, ik ben al hele lange tijd lid bij KPN/Hi. Ik probeer nu mijn eerste bestelling terug te vinden bij Hi/KPN. Maar dit kan ik niet goed vinden. Zouden jullie die mij willen sturen? Ik hoor graag indien er nog meer informatie nodig is. 

 

Groeten, Rob 

Dag @Robsteen132 Bedoel je dat je graag een kopie wil van je eerste contract bij ons? Het hangt er erg vanaf hoe lang dat geleden is: we bewaren ze 5 jaar. Ik wil natuurlijk voor je kijken, maar dan heb ik wat informatie van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) En kun je me ook vertellen wannéér je je eerste contract bij ons afsloot? 

 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Hallo @Robsteen132 Je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Wellicht omdat je via een andere weg al bent geholpen? Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ikhet graag. 


Hallo Bart, excuus voor mijn late reactie en bedankt voor de reminder. 
 

Mijn eerste contract sloot ik denk ik af rond 2014-2015. 
 

Indien je de contracten kan zien vanaf toen, dan zou ik daar graag een kopie van willen.

Alvast dank voor de moeite en voor de reminder!

 

Groetjes, Rob 

 

 


Dag @Robsteen132 Ik ga op zoek, maar ik durf je niet te garanderen dat het lukt. Contracten bewaren we 5 jaar, dus het wordt heel krap. Wat ik wel van je nodig heb is een klantnummer: deze vind je op een factuur. 


Dank je wel voor de moeite Bart! 
 

Mijn klantnunmer is: (...) 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dag @Robsteen132 Ik was er al een beetje bang voor: dat contract uit 2014 kan ik niet meer te voorschijn toveren. Wel heb ik er eentje in de aanbieding uit 2016, maar verder terug lukt me helaas niet. 

Waar heb je het voor nodig? Wellicht kan ik je op een andere manier helpen? 


Hi Bart, bedankt voor de moeite. Ik ben bezig met een projectje. Vandaar dat ik contracten/rekeningen aan het terugzoeken ben.

Het contract van 2016 zou ik dan graag willen ontvangen. 
 

Nogmaals bedankt!


Yes, dat contract heb ik net naar je verstuurd, @Robsteen132 Veel succes! 

Dat is trouwens naar het hotmail-adres gegaan dat bij ons stond gekoppeld aan je klantnummer!

 


Reageer