Skip to main content
Hallo. Mijn abbonement is ingegaan op 28 Juni. Wanneer word dan mijn eerste factuur afgeschreven?

Groet Calvin
Hallo @Calvinnmeijer een kleine indicatie is het aantal Mb's dat je nog hebt en hoeveel dagen je er nog mee moet doen.

Stel, dat je er nog 10 dagen mee moet doen, dan kun je de 1e factuur ongeveer de 12e juli verwachten.
Hallo @Calvinnmeijer een kleine indicatie is het aantal Mb's dat je nog hebt en hoeveel dagen je er nog mee moet doen.

Stel, dat je er nog 10 dagen mee moet doen, dan kun je de 1e factuur ongeveer de 12e juli verwachten.






Hier snap ik niks van.. nader uitleg? Ik wil weten wanneer ik mijn factuur deze maand krijg.. niet volgende maand
Hallo @Calvinnmeijer



Als je jouw Forum profiel alvast aanvult met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en

06-nummer, dan kan een KPN moderator dit voor je bekijken. Verwachtte reactie binnen 1-2 dagen.



Kijk alvast op deze KPN service pagina: Factuur begrijpen Mobiel met daarop de uitleg van de inhoud van de eerste factuur.
Hallo @Calvinnmeijer, daar ben ik dan. Welkom op het KPN forum, leuk dat je hier een vraag stelt 🙂



Goeie gedachten van Jan-D, maar zo zit het niet in elkaar. Mobiele bundels; bel, sms en data lopen namelijk altijd van de 1e t/m de 31e van de maand. De factuurdatum kan daar van afwijken. Er zijn een aantal standaard data wanneer we de rekening afschrijven. Ik zie dat er op jouw adres meerdere mobiele aansluitingen geregistreerd staan, zou je aan je forumprofiel het mobiele nummer willen invullen waarover de vraag gaat? 🙂
Hallo @Nadia , dan werkt het bij KPN dus duidelijk anders dan bij Telfort.

Mijn excuses aan @Calvinnmeijer en @Nadia voor het verkeerde antwoord.😥

Het is als Telfort-klant met de Telfort-kennis beter geen antwoord te geven binnen dit forum over specifieke KPN-zaken omdat die nog te veel verschillen met Telfort.

Misschien wordt dat tussen nu en eind 2019 opgelost als Telfort definitief opgaat in KPN en de specifieke Telfort-diensten verdwijnen.

Algemene niet-KPN zaken kan ik dan nog wèl beantwoorden.

Iedereen goed weekend gewenst.☺️
Geeft toch helemaal niks, @Jan-D. We zijn er hier op het Forum om kennis te delen en elkaar te helpen. Ik ben erg blij met jouw bijdrage, en waar nodig geef ik aanvullende informatie. Doe gewoon lekker mee, komt goed! :D



@Calvinnmeijer, ik zie dat jouw forumprofiel nog niet is aangevuld. Laat je weten als je dat hebt gedaan? Dan kan ik voor je aan de slag 🙂
Hallo @Calvinnmeijer, ik zie dat jouw nummer is gekoppeld met de andere mobiele (KPN Compleet) nummers. Je ontvangt dus over alle aansluitingen 1 factuur. De factuur is nu net verschenen, deze wordt omstreeks de 18e afgeschreven van het bij ons bekende rekeningnummer. Heb je zo voldoende informatie? Als er nog vragen zijn dan horen we het graag 🙂

Reageer