Skip to main content

Goedemorgen,

ik heb 3 KPN mobiele nummers op mijn naam staan die met 1 factuur worden betaald. Nu is een van die mobiele nummers overcompleet maar het abonnement van dat nummer loopt door tot medio 2022 (2-jarig contract) De andere twee mobiele nummers vervallen medio 2021.

Is het mogelijk om de looptijd van het nummer dat overcompleet is maar tot 2022 loopt, te ruilen met dat van een mobiel nummer dat in 2021 verloopt?

Reden is dat het (overcompleet) nummer vaak gebeld wordt door ongewenste oproepen en spam. Bovendien zou ik alle contacten in kennis moeten stellen wanneer ik dit (overcompleet) nummer volgend jaar zou moeten gebruiken.

Wellicht ten overvloede: medio volgend jaar wordt het contract voor twee mobiele nummers verlengd met een jaar.

Met vriendelijke groet,

Beste @Wombat1948,

Ik begrijp je probleem, maar het omruilen van einddatums op contracten is helaas niet mogelijk. Wanneer je ongevraagd lastig gevallen wordt zou je een kijkje kunnen nemen op deze pagina. In extreme gevallen is het mogelijk om het nummer te wijzigen in een nieuw nummer. Ik hoop je vraag hiermee te hebben beantwoord.  


Okay, dat is dan jammer. Kijk dan zelf wel hoe ik het verder ga aanpakken.

In ieder geval bedankt voor je reactie. 


Als die toch over compleet is, nummer uit tot einddatum van je wel gebruikte nummer, word de spam vanzelf minder.

En ik weet niet of het bij KPN kan zo lang in het contract, maar in 2021 nummerbehoud aanvragen op je aflopende abbo naar het langslopende abbo.


Reageer