Skip to main content
Voor mij geldt ook dat mijn 2 jarig contract begin augustus 2019 ophoud en de telefoon dus afbetaald is,krijg ik hier bericht over omdat er een aanpassing moet gaan plaats vinden ivb met de financiƫle consequenties?



*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Ha @Donnie40 Goed dat je dit hier aangeeft. Bij onze nieuwere abonnementen zijn toestelkosten en abonnementskosten gescheiden en dan worden dit automatisch geregeld. De toestelkosten verdwijnen dan en je betaalt enkel de abonnementskosten.



Als je een wat ouder abonnement hebt dan kan het zijn dat abonnements- en toestelkosten als Ć©Ć©n kostenpost gefactureerd worden. Als je je abonnement verlengd op het moment dat je huidige contract is verlopen dan is er niets aan de hand. Je nieuwe contract gaat immers in op het moment dat je oude volledig is uitgediend en daarmee betaal je dus ook niet te lang voor je toestel. Als je het echter langer door laat lopen kan het zijn dat je wel te lang doorbetaald voor je toestel. Dat kunnen we vanzelfsprekend herstellen. Maar het handigste is je abonnement verlengen, als je weet dat dit er aan zit te komen.



Zal ik voor je nakijken hoe het precies zit? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Zojuist is mijn profiel bijgewerkt,ik hoor graag wat er gaat gebeuren na mijn abonnements periode(afbetaald hebben van de telefoon)
Ha @Donnie40 Je hebt een KPN 2016 Zorgeloos Standaard-abonnement en bij dit abonnement worden de toestelkosten inderdaad nog niet los gefactureerd. Dat betekent dat als je contract op 4 augustus daadwerkelijk is verlopen de toestelkosten niet automatisch zullen verdwijnen. De meest eenvoudige oplossing is wat dat betreft het verlengen van je abonnement.

Reageer