Skip to main content
Beantwoord

Elk gesprek geeft melding 'Gesprek mislukt' na 12 seconden op iPhone 16 Pro

• December 29, 2025
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

Als ik bel of gebeld wordt kan ik voor ongeveer 12 seconden praten aan de telefoon. Daarna krijg ik de melding 'Gesprek mislukt'. Bellen via Whatsapp gaat wel goed. 

Alle suggesties zoals netwerkinstellingen en uit en aanzetten zijn geprobeerd. 

Beste antwoord door PeterG

Ik had laatst dat ik via 4G maar een paar seconden kon bellen. Na uitzetten van Bellen via Wifi 😶 werkte het weer.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jasperm1 

Welkom op de community van KPN.

Het zou mogelijk kunnen liggen aan de fysieke simkaart of eSIM, naar gelang welk je gebruikt in jouw iPhone 16 Pro, maar ook aan hoe stabiel het mobiele netwerk van KPN bij jouw binnenshuis is.

Als netwerkinstellingen resetten en aan & uit zetten niet werken, kun je het beste even langsgaan bij een KPN Winkel bij jouw in de buurt.
Dan kan een medewerker met je meekijken, en zorg dragen voor een vervangende fysieke simkaart of eSIM, om zo het probleem te doen oplossen.

De KPN winkels zijn nu gewoon geopend volgens de reguliere openingstijden.

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Jasperm1, naamgenoot 🙂 Michel heeft je al op weg geholpen met een aantal goed tips zo te zien. Aanvullend ben ik ook benieuwd wat er gebeurt als je jouw simkaart in een ander toestel probeert. Dat kan je proberen als het een fysieke simkaart is, met e-sim is dat iets lastiger. Door dat te testen kan je zien of het met de simkaart naar het andere toestel, of dat het bij hetzelfde toestel blijft. Als het niet meegaat ligt het niet aan de simkaart, maar kan het iets van het toestel zelf zijn. Daarna is een van onze winkels bezoeken alsnog de makkelijkste optie, zodat ze samen met jou kunnen kijken naar het toestel (en/of de simkaart). Ik ben benieuwd wat de uitkomst is.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 1, 2026

Ik had laatst dat ik via 4G maar een paar seconden kon bellen. Na uitzetten van Bellen via Wifi 😶 werkte het weer.

• Nieuwkomer
  • January 4, 2026

Bij mij precies hetzelfde en dit loste het op 👍🏻