Skip to main content
Antwoord

Elk uur valt minimaal 1x het mobiele internet weg

• September 26, 2025
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb al ruim een jaar het probleem dat mijn mobiele internet gewoon wegvalt.

dit gebeurt elk uur wel minimaal 1x.

ik zie rechts boven in mijn iPhone gewoon 4 strepen met 5G.

ik dacht eerst dat dit aan mijn oude iPhone lag, echter heb ik nu de nieuwe 17 Pro en ervaar ik alsnog dit probleem.

de enige manier om dit snel op te lossen is bij mijn instellingen “schakel deze lijn in” uit en aan te zetten.

dit is een enorm vervelende oplossing en het kan toch niet zo zijn dat ik elk uur dit 1 a 2 keer moet doen?

iemand hier hetzelfde probleem ervaren?

APN instellingen ook meerdere malen gereset.

telefoon vaak gereset.

overgestapt van SIM naar eSIM.

probleem is hiermee niet verholpen.

lijkt er op alsof ik gewoon wordt losgekoppeld van de zendingsmast en dat hij moeite heeft met opnieuw verbinden.

als ik in de auto door Nederland rijdt gebeurt dit wel tot 4x per uur.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Klibabin, wat een ontzettend irritant en vreemd probleem. 

Ik sta ook een beetje voor een raadsel aangezien je alles al hebt gedaan wat je kon doen. Nieuwe telefoon, simkaart. En dit is ook niet afhankelijk van een bepaalde mast aangezien je het in de auto ook hebt. 

Mijn advies is om contact met ons op te nemen om dit te analyseren en eventueel een melding te maken voor onze technische dienst. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 28, 2025

Hi ​@Klibabin, wat een ontzettend irritant en vreemd probleem. 

Ik sta ook een beetje voor een raadsel aangezien je alles al hebt gedaan wat je kon doen. Nieuwe telefoon, simkaart. En dit is ook niet afhankelijk van een bepaalde mast aangezien je het in de auto ook hebt. 

Mijn advies is om contact met ons op te nemen om dit te analyseren en eventueel een melding te maken voor onze technische dienst. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen.

Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • September 29, 2025

Welke iPhone is het? 

• Auteur
  • September 30, 2025

Oude was 13 Pro

nu 17 Pro

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • October 1, 2025

Dan blijft mijn advies om toch contact met ons op te nemen om dit te onderzoeken: