Skip to main content

Hallo, 

Paar weken voor mijn emigratie naar Malawi contact gehad telefonisch met KPN en toegezegd gekregen dat ik alleen telefoonafkoopsom hoef te betalen, en geen kosten voor contract als ik bewijs van uitschrijving NL zou opsturen. 

Nadat ik verzoek en bewijs heb opgestuurd,  krijg ik nu een brief waarin zowel telefoonafkoopsom als contractafkoopsom instaat.

Op de website kan ik ook lezen dat als bewijs is aangeleverd er geen contractbbreukkosten in rekening worden gebracht, echter ik krijg nu wel daarvoor een rekening van 500 euro.. 

 

Wat moet ik u doen. Bellen us zowat onmogelijk vanuit hier. 

 

Graag graag hulp!! 

Met vriendelijke groeten, 

Kalida

 

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy 


Hallo @Kalida, welkom op het KPN forum. Goed dat je hier een topic aanmaakt. Super irritant natuurlijk dat jouw opzegging niet is verwerkt. Sorry daarvoor. Ik heb, om je privacy te waarborgen, de afbeelding verwijderd. Hierop stond veel privégevoelige informatie vermeld.  

Zou je mij het document willen toesturen per mail? Het mailadres heb ik je in een privébericht gestuurd. Ook hebben we jouw (oude) gegevens nodig, zoals; postcode + huisnummer, naam contractant, mobiele nummer + klantnummer. Die kun je aanvullen in je forumprofiel. Dan draag ik het verzoek tot opzegging namens jouw over aan de juiste collega. 


Dag Karlijn. Ik neem 'm even over van @Nadia en ik kan je geruststellen. Wat ik op basis van je gegevens zie is dat je contract gelukkig goed is beëindigd. Het is allemaal in orde gemaakt en ik zie dat er (ook) een creditbedrag klaar staat, zodat de contractbreukkosten vervallen. Het één en ander zal allemaal tegen elkaar weg worden gestreept. Ik zal morgen voor de zekerheid nog even checken of dit allemaal goed verwerkt is. 


Dank je Bart. 

Dit is inderdaad een hele geruststelling. Ik was zo geschrokken van de beëindigingsbrief dat ik erg verward was omdat het telefonisch zo goed geregeld was dacht ik.

Graag hoor ik je bericht nadat je het nog een keer bekeken hebt. 

Alvast bedankt voor je inzet en reactie! 


Dat snap ik helemaal @Kalida De collega van de afdeling die betalingen verwerkt geeft ook aan dat het goed zal komen. Op je nieuwe factuur zal wel die afkoopsom komen te staan, maar ik ga er vanuit dat deze direct wordt weggestreept tegen het creditbedrag dat ook al klaar staat. Als er toch nog onzekerheden zijn, laat het dan hier even weten! 


Dank je Bart! Helemaal top


Dag @Kalida Inmiddels is je laatste factuur onderweg en zoals je kunt zien staat de afkoopsom op deze factuur en is de credit direct meegenomen. De bedragen zijn dus keurig verrekend. Alvast heel erg veel succes en plezier in Malawi! 


Beste Bart, 

Bedankt voor je reactie. Je hebt het over de factuur, ik probeer al een paar dagen deze te vinden.. Ik dacht misschien via de mail, tot nu toe niks ontvangen. In 'mijn kpn' staat ook niks, wellicht omdat dit telefoon nummer helemaal is weg gehaald.. Kan ik de factuur alsnog op een manier ontvangen?

Alvast bedankt! 


Dag @Kalida Ik heb je de factuur via e-mail toegestuurd! 


Reageer