Skip to main content
Beantwoord

Enig idee wat dit is en hoe ik ervan af kom?

  • February 21, 2020
  • 6 reacties
  • 168 keer bekeken

MelissaLubbers0
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Heb wel internet maar krijg iedere keer een icoontje naast mijn antenne te zien (staat tussen de antenne en batterij icoon)

 

Beste antwoord door RBxx

Hallo @MelissaLubbers0 , dan wordt het tijd om naar de (KPN?) winkel terug te gaan om het toestel te laten controleren en repareren. Nog onder garantie, hopelijk. Misschien zijn de contacten beschadigd waarmee de simkaart gelezen wordt.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 21, 2020

Hallo @MelissaLubbers0 , dat tekentje geeft aan dat je telefoon geen verbinding heeft met het mobiele netwerk. Je hebt op dat moment dus alleen verbinding met je WiFi.

Bevind je je misschien binnen in een gebouw, waar het mobiele signaal niet kan komen? Anders heb je misschien een probleem met de simkaart (slecht contact en/of defect). Haal die even uit je telefoon en veeg de contacten eens voorzichtig schoon.


MelissaLubbers0
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Hallo RBXX heb de simkaart schoongemaakt maar helaas nog steeds hetzelfde icoontje op mijn mobiel. Mijn tablet heeft deze icoon niet eens dus het zal wel aan mijn simkaart liggen


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 21, 2020

Hallo @MelissaLubbers0 , heb je de gelegenheid om jouw simkaart in een ander toestel te proberen, bijv. van een vriend of familielid? En eventueel ook de simkaart van iemand anders in jouw toestel. Dan weet je zeker of het aan je toestel of de simkaart ligt.

Ga anders even langs bij een KPN winkel voor controle, zonodig kunnen ze daar meteen de simkaart vervangen.


MelissaLubbers0
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Heb er zelfs een nieuwe simkaart erin gezet maar had maar even verbinding. Schijnbaar ligt het aan de telefoon zelf :unamused:


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 23, 2020

Hallo @MelissaLubbers0 , dan wordt het tijd om naar de (KPN?) winkel terug te gaan om het toestel te laten controleren en repareren. Nog onder garantie, hopelijk. Misschien zijn de contacten beschadigd waarmee de simkaart gelezen wordt.


Jasper van KPN
Moderator

Hoi @MelissaLubbers0, zo te zien ben je al op weg geholpen door Ruud. Je kunt jouw nieuwe sim-kaart ook in een ander toestel doen om te kijken hoe het daar gaat. Stel dat het daar ook niet goed werkt, dan zullen we verder moeten kijken. Als het in een ander toestel wel goed werkte, dan kunnen we met zekerheid zeggen dat het toestel de boosdoener is. Heb je dat al kunnen proberen?