Skip to main content

Ik kan er jammergenoeg niet de foto's bij voegen zodat iedere minder helder persoon dit kan begrijpen. Reclame maken daar is kpn geweldig in. Ik dacht laat ik voor zekerheid kiezen door allrisk de chubb verzekering er bij af te sluiten met 1 maalige aansluit kosten van tja dik 20 euro. Eenmaal zo ver. Een beroep te doen. Howwwww. Daar doet kpn niet aan.ondertussen word er netjes op me naam gefraudeerd. Omdat me letterlijk 1 maal is overkomen een toestel totaal niet te hebben ontvangen ja ja ik heb een originele post nl bon met oh ps ik hoef geen likes of punten te verdienen handtekening voor aflevering van mobiel. Wat op geen manier op me handtekening lijkt. En 2de ik letterlijk ook nooit gezien heb. Maaaar wel betaal. Wegens ABBONEMENT Na te gaan dat kpn zelf nog een mail had verstuurt met er in. ..Sorry dat we de U de rekening 2 maal in rekening hebben gebracht. MAAR wij zullen er zorg over dragen dat het met Uw bank word gecorrigeerd. Ja ja. Nog even op wachten. Wat vraagt U, of ik wanneer dan ook ooit een achterstallige rekening had. Nee nooit. Ik zweer dan ook dat dit pkn meer gaat kosten. Als dat kpn het telefoontje, te hebben willen vergoede.  En nee ik heb geen financieel probleem. 

Wat een verschrikkelijk warrig verhaal. Hier valt niets van te begrijpen.

Kunt u in het kort vertellen wat er gebeurt is? U heeft een nieuw abonnement met toestel afgesloten en u heeft dat toestel niet ontvangen? Is dat de samenvatting?


Hi @Celloke77! Ik sluit mij eigenlijk wel aan bij @Nick83… Ik kan geen duidelijk verhaal van je bericht maken: wil je toelichten wat er aan de hand is? 

Mocht je het fijner vinden, is het ook mogelijk om met ons te bellen: we zijn elke dag te bereiken op het gratis nummer 0800 0402, tussen 8 en 22 uur!