Skip to main content
Beantwoord

Er wordt te veel afgechreven

  • December 21, 2020
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Door kpn 3 maanden geleden benaderd. Mijn abonnement kon vernieuwd worden. Het scheelde niet veel. Van €21,35 naar €21. Heb nu 3 maanden mijn nieuwe abonnement, maak geen extra kosten buiten mijn bundel maar betaal nu ineens €26 per maand. Erg vreemd dit. Ook in mijn contract staat maandelijkse kosten €21.

kpn, hoe zit dit???

Richard

Beste antwoord door Anonymous

Heb je je wel aangemeld voor combi korting, dan krijg je 5 euro korting op het mobiel abonnement die schijnt nu te missen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Antwoord
  • December 21, 2020

Heb je je wel aangemeld voor combi korting, dan krijg je 5 euro korting op het mobiel abonnement die schijnt nu te missen.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • December 27, 2020

@Er wordt te veel afgeschreven We hebben geen reactie meer van je gezien. Kan ik ervanuit gaan dat je inmiddels een antwoord hebt op je vraag? Laat het maar weten als ik nog iets voor je kan betekenen in deze! We denken hier graag met je mee:blush: